اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

تجهیزات نور و روشنایی

نور و روشنایی از گذشته تا کنون بسیار مورد توجه بوده و از اساسی ترین نیاز های بشر به حساب می آید. البته امروزه از انواع محصولات نور و روشنایی به عنوان تجهیزات نورپردازی ساختمان ها و نیز زیباسازی و جلوه دادن به محیط های مختلف نیز استفاده می شود. شناسایی کالا های مختلف دسته تجهیزات نور و روشنایی می تواند به ما در نورپردازی محیط های مختلف کمک شایانی کند.

انواع تجهیزات نور و روشنایی

برای نورپردازی و روشنایی منازل، ساختمان ها، باشگاه های ورزشی و… به محصولاتی تحت عنوان تجهیزات نور و روشنایی نیازمندیم که هر یک از کالاهای این دسته وظیفه خطیری در تامین روشنایی محل مورد نظر بر عهده دارند. در این متن قصد داریم انواع محصولات نور و روشنایی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

لامپ و مهتابی

از مهم ترین تجهیزاتی که برای روشنایی اماکن مختلف مورد نیاز است می توان به انواع لامپ خانگی و ساختمانی اشاره کرد. بی شک در هنگام خرید و انتخاب این دسته از کالا ها می بایست توجه زیادی کرد، زیرا تنوع بالای آن سبب پیچیدگی انتخاب بهترین محصول می شود. همچنین برخی از آن ها می توانند برای انسان و یا محیط زیست مضر بوده و یا هزینه های گزافی را به وجود آورند.

به عنوان مثال استفاده از لامپ ال ای دی به جای لامپ فلورسنت (لامپ کم مصرف) که طبق تحقیقات باعث به وجود آمدن بی حوصلگی می شود، می تواند انسان را از امراض گوناگون روحی حفظ نماید. همچنین برخی از لامپ ها از مواد اولیه سالم تری تولید شده اند که عاری از جیوه و گازهای سمی می باشند. دقت کردن به اطلاعاتی نظیر لومن (شدت نور Lumen) و وات (انرژی مصرفی لامپ W) که روی بسته بندی آن ها درج شده است، می تواند به شما در خرید بهترین لامپ بسیار کمک کند.

پایه و سرپیچ لامپ

سرپیچ و پایه لامپ با توجه به تنوع فراوان، در اشکال و انواع گوناگونی در بازار موجود هستند که همه ی آن ها برای استفاده در موقعیتی خاص کاربرد دارند. سرپیچ ها بر اساس مدل های مختلف و ابعاد و اندازه های پایه لامپ به انواع E14، E27، E40 و … تقسیم می شوند.

ریسه و لامپ های تزیینی

این دسته از لامپ ها بیشتر در مراسم های مذهبی، مهمانی ها و جشن های عروسی کاربرد دارند. انواع ریسه و لامپ های تزئینی با ترکیب کردن نور های مختلف و یا با تکیه بر شکل ظاهری خلاقانه، در مدل های متنوع تولید می شوند. افراد مختلف با توجه به محیطی که قصد تزیین آن را دارند، به خرید ریسه و لامپ های تزیینی می پردازند.

ترانس و استارت

انواع ترانس و استارت لامپ برای روشن کردن لامپ مهتابی و سایر لامپ های دیگر استفاده می شوند. ترانس و استارت باعث افزایش عمر لامپ مورد نظر شده و کیفیت نوردهی را ارتقا می دهد. این دسته از کالا ها جز ملزومات لامپ های مهتابی فلورسنت FPL ، خیاری، ال ای دی LED و اس ام دی SMD می باشند.

کلید و پریز

نیازی به گفتن میزان اهمیت کلید و پریز در ایجاد روشنایی و سیستم برق ساختمانی نیست و مطمئنا همه ی شما نسبت به این موضوع کاملا آگاه هستید. انواع کلید و پریز می تواند با توجه به جنس، شکل ظاهری، وجود ریموت و دیگر امکانات آن، قیمت و کیفیت مختلفی داشته باشند. این دسته کالایی نیز با توجه به کاربرد مهم شان، از تنوع زیادی برخوردار بوده و خرید آن توسط افراد مختلف بسیار مورد توجه می باشد.

چراغ قوه و چراغ اضطراری

مطمئنا کاربرد های بی شمار انواع چراغ قوه و چراغ اضطراری بر هیچکس پوشیده نیست. این دسته از کالاهای تجهیزات روشنایی، می توانند بهترین گزینه برای نوردهی محیط در مواقع خاموشی و یا قطع برق باشند؛ زیرا قابل حمل بوده و از باتری های شارژی و غیر شارژی برای تامین انرژی خود استفاده می کنند.

چراغ مطالعه

در طراحی چراغ مطالعه از فاکتور های مهمی استفاده می شود که یکی از آن ها تابش مستقیم بر روی سوژه مورد نظر می باشد، همین ویژگی باعث می شود تا افراد مختلف در هنگام مطالعه دید واضح تری دارند. انواع چراغ مطالعه از لحاظ منبع تغذیه و ابعاد از یکدیگر متفاوت می باشند که در دسته بندی مربوط به آن به قرار گرفته اند .

لیست قیمت تجهیزات نور و روشنایی

فروشگاه اینترنتی تکنوسان در حوزه ی فروش انواع تجهیزات نور و روشنایی با قرار دادن محصولات متنوع و با کیفیت در آرشیو کالا های خود، شما عزیزان را از مراجعه به سایت های متعدد برای خرید اقلام مختلف بی نیاز کرده است. شما می توانید با ورود در هر دسته بندی، کالاهای مربوط به آن را مشاهده کرده، قیمت و کیفیت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.

این امکان در خرید کالاهای روشنایی، انتخاب دقیق و هدفمندی را حاصل می کند. همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه به بخش فروش عمده تکنوسان، مراحل همکاری را کامل کرده و سپس به آرشیو سایت بازگردید تا قیمت عمده انواع لامپ و تجهیزات روشنایی را مشاهده نمایید.

محدوده قیمت (تومان)
0934,000